Kosmetologia

Karboksyterapia Carbomed CO2

Karboksyterapia medycznym dwutlenkiem węgla to bezpieczny i skuteczny zabieg poprawiający ogólną kondycję skóry. Precyzyjne śródskórne lub podskórne podanie gazu za pomocą cienkich igieł powoduje poprawę krążenia w tkankach, zwiększenie sprężystości skóry oraz redukcję tkanki tłuszczowej.

Jak działa zabieg karboksyterapii?

Kontrolowane dawki gazu podawanego podczas zabiegu powodują rozszerzenie naczyń krwionośnych, zwiększenie przepływu krwi oraz wzrost stężenia tlenu w obszarze zabiegowym, dzięki czemu dochodzi do tworzenia nowych naczyń krwionośnych, intensywnej regeneracji, stymulacji produkcji kolagenu i elastyny a w efekcie do wygładzenia zmarszczek, zagęszczenia skóry i poprawy jej wiotkości.
Kolejnym zastosowaniem zabiegu karboksyterapii jest redukcja miejscowej tkanki tłuszczowej. Dwutlenek węgla podawany podczas zabiegu przekształca się w kwas węglowy, który uszkadza błony adipocytów – komórek tłuszczowych, w wyniku czego następuje zjawisko lipolizy czyli rozpadu tłuszczu.
Terapia z wykorzystaniem medycznego dwutlenku węgla poprawia mikrokrążenie, co pozwala skutecznie niwelować obrzęki i zasinienia pod oczami, a także wspiera w walce z cellulitem.

Nowoczesna technologia i bezpieczeństwo

Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii podgrzewania CO2 zabieg jest bardzo komfortowy i praktycznie bezbolesny dla Pacjenta. Zabieg jest małoinwazyjny i trwa stosunkowo krótko – około 15-30 min.

Terapie łączone i efekty zabiegu

Zabieg sprawdzi się zarówno jako uzupełnienie zabiegów medycyny estetycznej i kosmetologii oraz jako indywidualna terapia.
Dla uzyskania optymalnych efektów rekomendujemy wykonywanie zabiegu w serii. Ilość zabiegów jest dobierana indywidualnie podczas konsultacji i zależy od stanu wyjściowego skóry oraz obszaru poddanego zabiegowi.

Wskazania do zabiegu karboksyterapii

• poprawa kondycji skóry i redukcja zmarszczek
  • zwiększenie elastyczności skóry
  • redukcja cieni i obrzęków pod oczami
  • terapia blizn potrądzikowych i pourazowych
  • redukcja rozstępów
  • redukcja cellulitu
  • redukcja miejscowej tkanki tłuszczowej na ciele
  • niwelowanie drugiego podbródka
  • wspomagająco w leczeniu łysienia i wypadania włosów
  • wspomagająco w leczeniu objawów łuszczycy
  • profilaktyczne działanie antiaging

• aktywna infekcja
  • infekcje skórne w miejscu zabiegu
  • niewydolność serca, nerek, wątroby, płuc
  • ciąża i laktacja
  • choroba nowotworowa, chemioterapia
  • opryszczka
* Przedstawiony produkt/urządzenie to wyrób medyczny, używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą.