ul. Zygmunta Starego 31, 44-100 Gliwice
Stomatologia zachowawcza Stomatologia

Stomatologia zachowawcza

Głównym celem stomatologii zachowawczej jest zapobieganie oraz leczenie skutków najbardziej rozpowszechnionej choroby zębów, jaką jest próchnica.

Próchnica to choroba tkanek twardych zęba, której główną przyczyną jest płytka nazębna, składająca się resztek pokarmowych i bakterii. Próchnica ujawnia się pod postacią nieestetycznych plam próchnicowych na zębach, ubytków twardych części zębów oraz uszkodzeń wewnętrznej tkanki zęba – miazgi.

Nieleczona próchnica może doprowadzić w skrajnych przypadkach do obumarcia zęba i stanowić ukryte źródło infekcji dla całego organizmu.

Współczesna stomatologia zachowawcza dzieli się na trzy ściśle powiązane ze sobą działy:

• profilaktykę – zapobieganie powstawaniu próchnicy i paradontozy,
  • kariologię – leczenie próchnicy prostej (nie powikłanej reakcją ze strony miazgi), odbudowa utraconych tkanek zęba;
  • endodoncję – leczenie próchnicy powikłanej zapaleniem, obumarciem lub zgorzelą miazgi.

Leczenie próchnicy prostej

Leczenie próchnicy niepowikłanej zapaleniem miazgi polega na opracowaniu i wypełnieniu ubytku próchnicowego materiałem kompozytowym lub wkładem ceramicznym.

W naszej klinice zabiegi leczenia próchnicy przeprowadzane są w sposób bezbolesny (w znieczuleniu miejscowym), poprzedzone wykonaniem zdjęcia rtg.

CENNIK USŁUG
dla stomatologii

sprawdź nasze ceny

Arte Clinic - Stomatologia i Medycyna Estetyczna

ul. Zygmunta Starego 31, 44-100 Gliwice
tel.: 508 006 002
Godziny otwarcia pon - pt: 10:00-19:00

TWÓJ PROBLEM
Pomożemy Ci go rozwiązać

poznaj odpowiedzi

Mediraty

Skontaktuj się z nami.
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Administratorem Twoich danych osobowych podanych na Facebooku oraz w komunikatorze kontaktowym jest firma Arte Clinic Małgorzata Warchoł z siedzibą w Gliwicach (44-100), ul. Zygmunta Starego 31/1. Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email: kontakt@arteclinic.pl lub pisemnie na adres siedziby wskazany powyżej. Celem przetwarzania danych osobowych jest przygotowanie odpowiedzi na przesłaną wiadomość oraz ewentualne zawarcie umowy i kontakt związany z jej realizacją. Podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora oraz w przypadku zawarcia umowy- realizacja umowy. Zebrane dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu udzielenia odpowiedzi bądź w przypadku zawarcia umowy do przez okres określony przepisami podatkowymi. Dane mogą być udostępniane podmiotom, współpracującym z administratorem w celu realizacji umowy. Dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Administratora w zakresie obsługi systemów informatycznych- przy czym takie podmioty przetwarzają dane jako podwykonawcy, na podstawie umowy z Administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami. Każda osoba ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, oraz ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu na ich przetwarzanie. Każda osoba ma również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Administratorem (dane kontaktowe powyżej). Podanie danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku braku podania danych nie będzie możliwe udzielenie odpowiedzi na przesłaną wiadomość.

Udogodnienia
doświadczeni fachowcy
elastyczne godziny
dogodne formy płatności
przyjazna obsługa
gabinet bez barier
dogodna lokalizacja
Zostaw swoją opinię!

Odwiedziłeś już Arte Clinic?
Będziemy wdzięczni za pozostawienie opinii o naszej klinice.

Zostaw opinię