Medycyna estetyczna

ul. Zygmunta Starego 31/1, 44-100 Gliwice
Godziny otwarcia pon – pt: 10:00-19:00

MEDYCYNA ESTETYCZNA

Zobacz jak wygodnie sfinansować leczenie w systemie ratalnym

Twój problem

Pomożemy Ci go rozwiązać

PROFHILO – naturalna rewitalizacja skóry i remodeling tkanek

PROFHILO® to preparat o hybrydowej budowie stabilizowanych cząsteczek kwasu hialuronowego, która stopniowo i intensywnie odbudowuje skórę i regeneruje poduszeczki tłuszczowe.
Ze szwajcarskiego laboratorium wyselekcjonowali tylko te cząsteczki kwasu hialuronowego, które mają właściwości modelujące i kondycjonujące tkanki, ożywiające fibroblasty, keratynocyty oraz adipocyty, a także wykorzystujące właściwości przeciwzapalne! Takie połączenie pozwala bardzo wyraźnie ujędrniać i liftować skórę!

Na czym polega mechanizm terapii?

CZĄSTECZKA HYBRYDOWA
Preparat składa się ze Stabilizowanych Kompleksów Hybrydowych HA o najwyższym z dostępnych na świecie stężeniu aż 64mg.

KASKADA NAPRAWCZA
Ich działanie skutkuje uruchomieniem kaskady naprawczej i regeneracyjnej skóry. Długotrwale uwalniająca się z miejsca wstrzyknięcia opatentowana molekuła młodości działa jak miliony sprężynek, które przywracają utracony kontur twarzy. Dzięki czemu zabieg wygładza zmarszczki, liftinguje skórę, natychmiast nadaje skórze utracony efekt sprężystości oraz silnie ją nawilża.

MINIMALIZACJA EFEKTÓW NIEPOŻĄDANYCH
Kluczem do uzyskania efektu ujędrniania i modelowania jest podanie preparatu w specjalnych punktach, które zostały zlokalizowane w odpowiedniej odległości od struktur żylnych i dużych gałęzi nerwowych w celu zminimalizowania ryzyka powstawania krwiaków, siniaków, ucisku lub bólu podczas iniekcji, a jednocześnie zapewniają doskonałą dyfuzję preparatu, dzięki czemu nadajemy najwłaściwszy efekt rusztowania i wysmuklenia twarzy

Dla kogo?

Terapia PROFHILO® jest doskonałym rozwiązaniem w przypadku:
  • spadku kondycji skóry,
  • ubytków objętości w okolicy twarzy,
  • kondycjonowani a skóry w okolicy szyi i dekoltu,
  • utraty kształtu i konturu twarzy.

Jakie są spodziewane efekty?

Zabieg minimalizuje ryzyko zasinień, czy obrzęków. W celu kompleksowego odmłodzenia skóry najczęściej wystarczają 2 zabiegi, w odstępie 30 dni, a efekt utrzymuje się nawet półtora roku.

Bezpieczeństwo

W procesie produkcji preparatu  wyeliminowano chemiczne czynniki sieciujące, które zastąpiono opatentowanym procesem STABILIZACJI TERMICZNEJ, dzięki czemu preparat wykazuje przedłużone działanie i jest w pełni bezpieczny. Wyeliminowanie z preparatu składników chemicznych skutkuje tym, że pacjent nie jest narażony na uczulenia, czy podrażnienia skóry.

• ciąża oraz okres karmienia piersią
  • choroby autoimmunologiczne
  • zakażenia
  • gorączka