ul. Zygmunta Starego 31, 44-100 Gliwice
Dietetyka Twój problem

Twój problem - dietetyka

Nadwrażliwość pokarmowa

Chroniczne zmęczenie, problemy skórne, kłopoty z oddychaniem, ciągłe bóle brzucha i wzdęcia, wahania wagi to objawy, które często kojarzone są z alergią. Jeśli tradycyjne testy alergiczne nie wykazały żadnych nieprawidłowości lub mimo stosowania się do zaleceń alergologa nieprzyjemne dolegliwości nie ustępują, być może mamy do czynienia z opóźnioną nietolerancją pokarmową.

Problem ten dotykać może nawet co trzeciego Polaka. W dodatku są to osoby coraz młodsze. Chroniczne problemy zdrowotne dzieci również najczęściej są objawem nietolerancji pokarmowej. Co więcej eksperci biją na alarm, że leży ona u podłoża takich chorób jak depresja, astma oskrzelowa, zespół jelita nadwrażliwego, refluks, migreny, nadwaga, fibromialgia, chroniczne zmęczenie, wykwity skórne, atopowe zapalenie skóry, autyzm, ADHD.

W Arte Clinic dostępny jest specjalistyczny test krwi MRT (Mediator Release Test), który skutecznie określa mediatory, odpowiedzialne za wystąpienie nadwrażliwości pokarmowej.

Po przeprowadzeniu testów, znając pokarmy i dodatki do żywności, wywołujące nadwrażliwość pacjenta, lekarz sugeruje odpowiednią dietę oraz daje wskazówki dotyczące stylu życia („Raport Programu LEAP (Life Eating and Performance)”.

Arte Clinic - Stomatologia i Medycyna Estetyczna

ul. Zygmunta Starego 31, 44-100 Gliwice
tel.: 508 006 002
Godziny otwarcia pon - pt: 10:00-19:00

Udogodnienia
doświadczeni fachowcy
elastyczne godziny
dogodne formy płatności
przyjazna obsługa
gabinet bez barier
dogodna lokalizacja
Zostaw swoją opinię!

Odwiedziłeś już Arte Clinic?
Będziemy wdzięczni za pozostawienie opinii o naszej klinice.

Zostaw opinię